close

是的,凱莉米洛已經52歲了,要逼死誰。

本次歌曲再度回到Disco風格,並sample了柯P的Chained To The Ryhthm欠凸的女生
這首Magic已經在英國、澳洲iTunes上拿下不錯的成績。而她11/6也將推出新專輯Disco喔

 


I feel like anything could happen
感覺甚麼事情都會發生
The stars look different tonight
今夜星辰看來格外不同
They're glowing all around me
在我身邊閃著光
It's flowing through my body
穿過我的身體
I can feel it, I can feel it
我能感受到 我能感受到
Don't know if I'm awake or dreaming
不知道我是做夢還是醒著
There must be something in the air
空氣一定瀰漫著什麼
The time is disappearing
時間正流失著
This moment's never leaving
這時刻已成永恆
I can feel it, I can feel it
我能感受到 我能感受到

You got me started and nothing on earth can stop it
你已喚醒我 沒有事情能阻止我
It's crazy, I'm falling
太瘋狂了 我為之癡迷
I don't know what else to call it
不知道該怎麼稱呼這種感受
Boy, do you believe in magic?
你相信有魔法嗎
Do you, do you, do you?
相信嗎 你相信嗎
Do you believe in magic? Oh
你相信有魔法嗎
Dancing together
一起舞動
Ain't nothing that could be better
沒有比這更美好的事
Tomorrow don't matter
明天已不重要
We'll make the night last forеver
我們讓今晚 成為永恆
Boy, do you believe in magic?
你相信有魔法嗎
Do you, do you, do you?
相信嗎 你相信嗎
Do you believe in magic? Oh oh
你相信有魔法嗎

Free falling, it's a new emotion
自由墜落 全新感受
I swear there's diamonds in your eyes
在你眼中 我看見了閃耀鑽石
Come hold me like you mean it
快來抱住我 正如你想做的
Don't wanna keep this secret
不想再守著這個秘密
Can you feel it? My heart beating
你能感受到嗎 我的心怦怦跳
You make me wanna do these wild things
你讓我想要做些瘋狂事
Your touch is supernatural
你的撫摸超越了科學常理
Ooh, I can't fight this feeling
我無法抵擋這種感受
I'm floating through the ceiling
我正漂浮 穿越天花板
Can you feel it?
你能感受嗎
I can feel it, oh oh
我可以感受到

You got me started and nothing on earth can stop it
你已喚醒我 沒有事情能阻止我
It's crazy, I'm falling
太瘋狂了 我為之癡迷
I don't know what else to call it
不知道該怎麼稱呼這種感受
Boy, do you believe in magic?
你相信有魔法嗎
Do you, do you, do you?
相信嗎 你相信嗎
Do you believe in magic? Oh
你相信有魔法嗎
Dancing together
一起舞動
Ain't nothing that could be better
沒有比這更美好的事
Tomorrow don't matter
明天已不重要
We'll make the night last forеver
我們讓今晚 成為永恆
Boy, do you believe in magic?
你相信有魔法嗎
Do you, do you, do you?
相信嗎 你相信嗎
Do you believe in magic? Oh oh
你相信有魔法嗎

Magic, magic, magic, magic
魔法 魔法 魔法 魔法
Do you believe in? Do you believe in?
你相信嗎 你相信魔法嗎
Magic, magic, magic, magic
魔法 魔法 魔法 魔法
Do you believe in?
你相信嗎 你相信魔法嗎

You got me started and nothing on earth can stop it
你已喚醒我 沒有事情能阻止我
It's crazy, I'm falling
太瘋狂了 我為之癡迷
I don't know what else to call it
不知道該怎麼稱呼這種感受
Boy, do you believe in magic?
你相信有魔法嗎
Do you, do you, do you?
相信嗎 你相信嗎
Do you believe in magic? Oh
你相信有魔法嗎
Dancing together
一起舞動
Ain't nothing that could be better
沒有比這更美好的事
Tomorrow don't matter
明天已不重要
We'll make the night last forеver
我們讓今晚 成為永恆
Boy, do you believe in magic?
你相信有魔法嗎
Do you, do you, do you?
相信嗎 你相信嗎
Do you believe in magic? Oh oh
你相信有魔法嗎

 


2020/09/25 翻譯 by 日出
若有翻譯錯誤歡迎在下面留言

喜歡西洋音樂或我的翻譯別忘了追蹤我的Facebook粉專和Instagram(@sunrise_western):

arrow
arrow

    日出西方OuO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()