close

Tai Verdes,年僅26歲的創作歌手,以創作輕鬆簡單的吉他見長,曲風多為民謠搖滾或流行,個人覺得這類音樂總是滿抓耳的。他在2020年發行的歌曲Stuck in the Middle因抖音獲得大量好評,之後他便乘勝追擊,釋出了更多歌曲例如Drugs。

他的成功幫助他釋出了第一張專輯TV,收錄了如A-O-K等歌曲,這首歌相當成功,衝進美國告示牌搖滾榜前十。

 

 


Let's go to hell together
讓我們一起下地獄吧
We can burn forever
我們可以一起承受永恆的業火
I got nothing better to do
我也沒什麼好做的了
You know that I'm not a rebel
我並不是想耍叛逆
I just know the devil
我只知道地獄的惡魔
Can't be much worse than me and you
跟你我並沒有甚麼差別

Let's let this mothafucka burn to the ground
讓一切通通他媽的燒毀吧
I lost the love that I thought I found
我曾以為我找到愛情 但我卻失去了
Took all the money out my account
將銀行戶頭裡的錢全領出來
I bought an 8th, then I bought a pound
全部拿去買毒品 吸到嗨
Smoke it up til I can't hear sounds
嗨到不行 什麼都聽不到
Flip the Earth and turn it upside down
世界彷彿顛倒 上下翻轉
Come on baby, go south bound
來吧寶貝 讓我們一路往南走吧

There's a secret place in Arizona
在亞利桑那 有個秘密基地
You can never see it if you're sober
如果你神智清醒 絕對不會發現
Opens up into a supernova, yeah
一路通往超新星的世界

It will never drop one degree colder
在地獄 一個溫度完全不會改變的地方
Feel the flames, with heat burning your shoulders
感受炙熱火焰燃燒過你的肩膀
You'll be fine when this thang's all over
等到一切結束 都會沒事的

Let's go to hell together
讓我們一起下地獄吧
We can burn forever
我們可以一起承受永恆的業火
I got nothing better to do
我也沒什麼好做的了
You know that I'm not a rebel
我並不是想耍叛逆
I just know the devil
我只知道地獄的惡魔
Can't be much worse than me and you
跟你我並沒有甚麼差別

Let's go to hell together
讓我們一起下地獄吧
We can go whenever
何時要去都可以
Hold me down cause we're going fast
抓緊我 因為我們將會提高速度
I'll be your one ride or die-r
跟著我放手一搏吧
Through the smoke and fire
穿過濃濃煙霧和火焰
Love the good times, they never last
好好珍惜這些美好時光

The roof, the roof, the roof is on fire
屋頂 屋頂 屋頂著火了
Let that mothafucka burn down, burn it down
讓一切通通他媽的燒毀吧
Now you, and you, do whatchu gotta go
你 想做什麼就去做
But we gone dance like we in downtown
但我們現在要開始熱舞

Move it, move it now to the music
隨著音樂擺動吧
This fever dreaming so lucid
半夢半醒 意識模糊
Your life is super confusing
你的人生如此混亂
Baby it's hard to be human, yeah
身為人真不容易

Running red like we ain't wrecking
盡情違法闖紅燈 彷彿不會出事
No seat belt we ain't checking
也不檢查有沒有繫安全帶
Baby you think this is heaven
你以為這就是天堂嗎 寶貝

Let's go to hell together
讓我們一起下地獄吧
We can burn forever
我們可以一起承受永恆的業火
I got nothing better to do
我也沒什麼好做的了
You know that I'm not a rebel
我並不是想耍叛逆
I just know the devil
我只知道地獄的惡魔
Can't be much worse than me and you
跟你我並沒有甚麼差別

Let's go to hell together
讓我們一起下地獄吧
We can go whenever
何時要去都可以
Hold me down cause we're going fast
抓緊我 因為我們將會提高速度
I'll be your one ride or die-r
跟著我放手一搏吧
Through the smoke and fire
穿過濃濃煙霧和火焰
Love the good times, they never last
好好珍惜這些美好時光

Oh, they never last, they never last
美好時光 不會永久持續

 

 


2021/12/21 翻譯 by 日出
若有翻譯錯誤歡迎在下面留言更正

 

喜歡西洋音樂或我的翻譯別忘了追蹤我的Facebook粉專和Instagram(@sunrise_western):

arrow
arrow

    日出西方OuO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()