close

 

 


All this time, I felt completed
一直以來 我生命因你而完整
All this time, I felt I needed you by my side
一直以來 我都需要你在我身旁
Even if we'd fight and fight again
即便我們仍會爭吵不休
The nights with you were so disarming
有你的夜晚 曾讓我卸下心房
Taking all my weapons from me
我放下所有武裝
I found myself powerless with you
有了你 我更加脆弱
I tried to be just like those other girls
我試著想跟其他女生一樣
Accepting situations, stopped the search
接受一切 停止懷疑
For something brighter, got to stay excited
但為了明亮的未來 必須保持刺激感
Your love will always be my validation
你的愛永遠是我的許可證
Float in permanent vacation
允許我漂往終年不休的渡假村
I'd close my eyes to shut out the sky
我會閉上雙眼 將天空拒於門外

Reaching these new heights
愛 達到全新高度
Love without someone else feels right
沒有他人的愛 才是對的
Love for myself in this new light
愛著自己 才是正道
There's something much deeper inside
我的內心又 更加深刻

Something died the day I fell for you
在我愛上你那天 我心中有一部分已消逝
Pouring vodka in my apple juice
在蘋果汁中 倒入伏特加
I smoked the night away
我讓那晚 隨著菸消失
You were my escape
你曾是我的避難所
To what I thought was everything
用以逃避我曾我以為的一切
Find someone to lose myself with
我曾以為愛上一個人 要徹底失去理智
But I'm not buying it
現在 我不再信這套
And you're not either
你也有同樣共識
Everything is beautiful
每件事情都是最美安排
Maybe 'cause we're doomed, we're whole
也許正因我們跌過谷底 才算完整 
Baby, cut me loose, I wanna fall, fall
放開我吧 我想要墜落

Reaching these new heights
愛 達到全新高度
Love without someone else feels right
沒有他人的愛 才是對的
Love for myself in this new light
愛著自己 才是正道
There's something much deeper inside
我的內心又 更加深刻

I wanna see the world before it disappears
我想在世界毀滅前 再看看一切
I've got much wiser through the years
過去這幾年 讓我成長許多
I'm searching for, I'm searching for a higher love
我還在尋找 我還在尋找更崇高的愛
I wanna see the world before it disappears
我想在世界毀滅前 再看看一切
I've got much wiser through the years
過去這幾年 讓我成長許多
I'm searching for, I'm searching for
我還在尋找 我還在尋找

Reaching these new heights
愛 達到全新高度
Love without someone else feels right
沒有他人的愛 才是對的
Love for myself in this new light
愛著自己 才是正道
There's something much deeper inside
我的內心又 更加深刻

 


2020/07/18 翻譯by 日出
若有翻譯錯誤歡迎在下面留言告知

 

arrow
arrow

    日出西方OuO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()