close

這首歌是銀翼殺手電視劇的原聲帶歌曲,我很喜歡托里切利,他發明了氣壓計(沒人會懂這個梗)

像以前的Paper Hearts和Dear No One都是比較偏芭樂的情歌,近期她挑戰了比較多沒嘗試過且有趣的曲風,我都覺得還不錯聽,例如這次的R&B曲風就很適合她

 


Hold on, baby, Wait for a second
等一等 寶貝
Forgive me for what I say
請原諒我要說的事
Think I might be scared to admit it
我想我害怕承認
Never thought I'd feel this way
我從沒有過這感覺
I can't tell if you gonna feel it
從你臉上的表情我看不出
By the look written on your face
你是否理解我
I must confess I swear this heart's beating off my chest
我得承認 我的心臟幾乎蹦出我胸口

What happens next?
然後呢 會發生甚麼事?
Should I believe love is coming?
我該相信愛情即將到來
Will I find out that it's true?
我是否會找到出路
What happens next?
然後呢 會發生甚麼事?
Should I believe love is coming?
我該相信愛情即將到來
Will I find out that it's you?
是否會是你等著我
Tell me, baby, tell me, baby
告訴我 寶貝 告訴我
I don't know what to do
我不知道該如何是好
I need a breath
我需要喘口氣
What happens?
然後呢?

Gotta hold tight, can't let go for a minute
得抓緊你 不能讓那個感覺離開
Still I wonder if it's true
還在猶豫是否為真 感受是否正確
Could it be right to hold on to another and have this thing for you?
擁有你 緊抓著你 是否是正確的抉擇
Sometimes I wonder what it's like
有時我好好奇
To be the first one on your mind
在你心中排名第一 是什麼感受
And the last to say goodnight
與你最後道晚安的人 是什麼樣子

What happens next?
然後呢 會發生甚麼事?
Should I believe love is coming?
我該相信愛情即將到來
Will I find out that it's true?
我是否會找到出路
What happens next?
然後呢 會發生甚麼事?
Should I believe love is coming?
我該相信愛情即將到來
Will I find out that it's you?
是否會是你等著我
Tell me, baby, tell me, baby
告訴我 寶貝 告訴我
I don't know what to do
我不知道該如何是好
I need a breath
我需要喘口氣
What happens next?
然後呢 會發生甚麼事?

Should I believe love is coming?
我該相信愛情已經到來嗎
I swear this heart's beating out of my chest, yeah
我的心臟快要蹦出我的胸口
Should I believe love is coming?
我該相信愛情已經到來嗎
I need to know
我得知道答案

What happens next?
然後呢 會發生甚麼事?
Should I believe love is coming?
我該相信愛情即將到來
Will I find out that it's true?
我是否會找到出路
What happens next?
然後呢 會發生甚麼事?
Should I believe love is coming?
我該相信愛情即將到來
Will I find out that it's you?
是否會是你等著我
Tell me, baby, tell me, baby
告訴我 寶貝 告訴我
I don't know what to do
我不知道該如何是好
I need a breath
我需要喘口氣
What happens next?
然後呢 會發生甚麼事?

What happens next?
然後呢 會發生甚麼事?
Should I believe love is coming?
我該相信愛情即將到來
Will I find out that it's true?
我是否會找到出路
What happens next?
然後呢 會發生甚麼事?
Should I believe love is coming?
我該相信愛情即將到來
Will I find out that it's you?
是否會是你等著我
Tell me, baby, tell me, baby
告訴我 寶貝 告訴我
I don't know what to do
我不知道該如何是好
I need a breath
我需要喘口氣
What happens next?
然後呢 會發生甚麼事?


翻譯by 日出 2021/11/05
若有翻譯錯誤歡迎在下面留言告知

 

喜歡西洋音樂或我的翻譯別忘了追蹤我的Facebook粉專和Instagram(@sunrise_western):

arrow
arrow

    日出西方OuO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()