close

最近做事情的時候很喜歡聽EDM,聽說聽這類音樂或巴洛克音樂可以比較專心呢(理科出出)

而且我很喜歡作弊狗(又亂取綽號),可惜比較少人知道,跟Demi合作的No Promises好像是最紅的,給我去聽喔(很兇

 

 


Between our hearts, between our hearts
心心相印 只有你我
Don't you go and tell no one
請不要告訴任何人
When I show you how I feel about you
我對你的真實感受
Can you keep it?
你能否保密
Between our hearts, between our hearts
心心相印 只有你我
Don't you go and tell no one
請不要告訴任何人
When I show you how I feel about you
我對你的真實感受

Got this feeling going over me
對你的感覺滿溢於心
Like a fire, I'm running through
像跑過 熊熊烈火
A fire, I'm running through
像跑過 熊熊烈火
Lock it up and throw away the key
鎖上不讓任何人進入 並扔掉鑰匙
We'll go anywhere we want to
我們可以去任何 想去的地方
Do anything we want to
做任何想做的事

Tonight, there won't be no lies
今晚 我們之間沒有謊言

Between our hearts, between our hearts
心心相印 只有你我
Don't you go and tell no one
請不要告訴任何人
When I show you how I feel about you
我對你的真實感受
Can you keep it?
你能否保密
Between our hearts, between our hearts
心心相印 只有你我
Don't you go and tell no one
請不要告訴任何人
When I show you how I feel about you
我對你的真實感受
Can you keep it?
你能否保密

Between our hearts, between our hearts
心心相印 只有你我
Don't you go and tell no one
請不要告訴任何人
When I show you how I feel about you
我對你的真實感受
Can you keep it?
你能否保密
Between our hearts, between our hearts
心心相印 只有你我
Don't you go and tell no one
請不要告訴任何人
When I show you how I feel about you
我對你的真實感受

 

Got your hands touching all over me
感受你撫摸我的全身
We've been waiting to be alone
我們等待著獨處的機會
Been waiting to be alone
獨處的機會
How we melt together in the sheets
在床上 融為一體
Baby, nobody has to know
沒有人會知道
Yeah, nobody has to know
沒有人需要知道

Tonight, there won't be no lies
今晚 我們之間沒有謊言

Between our hearts, between our hearts
心心相印 只有你我
Don't you go and tell no one
請不要告訴任何人
When I show you how I feel about you
我對你的真實感受
Can you keep it?
你能否保密
Between our hearts, between our hearts
心心相印 只有你我
Don't you go and tell no one
請不要告訴任何人
When I show you how I feel about you
我對你的真實感受
Can you keep it?
你能否保密

Between our hearts, between our hearts
心心相印 只有你我
Don't you go and tell no one
請不要告訴任何人
When I show you how I feel about you
我對你的真實感受
Can you keep it?
你能否保密
Between our hearts, between our hearts
心心相印 只有你我
Don't you go and tell no one
請不要告訴任何人
When I show you how I feel about you
我對你的真實感受

 

When I show you how I feel
當我流露對你的情感
It's only for your eyes, baby
只願呈現在你眼前 寶貝
If I give you something real
若我對你坦承一切
It could never be no lies
永遠不會變成謊言
So don't you go tell no one
所以請保守這個秘密

Between our hearts, between our hearts
心心相印 只有你我
Don't you go and tell no one
請不要告訴任何人
When I show you how I feel about you
我對你的真實感受
Can you keep it?
你能否保密
Between our hearts, between our hearts
心心相印 只有你我
Don't you go and tell no one
請不要告訴任何人
When I show you how I feel about you
我對你的真實感受
Can you keep it?
你能否保密

Between our hearts
只在我們心中
Don't you go tell no, don't you go tell no
不許告訴其他人 不許告訴其他人
Don't you go tell no one
不許告訴其他人

 


2020/10/07 翻譯 by 日出
若有翻譯錯誤歡迎在下面留言更正

 

喜歡西洋音樂或我的翻譯別忘了追蹤我的Facebook粉專和Instagram(@sunrise_western):

arrow
arrow

    日出西方OuO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()