close

已經53歲長得卻還是比我年輕的愛神凱莉又回來啦!她在上個月發行了DISCO這張專輯的改版,DISCO: Guset List Edition,除了收錄了包含本專頁翻譯過的歌曲Magic(歡迎點進去複習)等舊歌,當然少不了新歌!

其中這首充滿80年代迪斯可風格的Kiss of Life,找來了英國流行歌手Jessie Ware合作,喜歡70、80年代流行音樂的人絕對會愛上,編曲充滿復古的Bass和墊音軌手法,相當豐富

 

 


Kisses (Ah, ah)
生命之吻
Kisses, come on, baby
吻我吧寶貝

Won't you prove your love for me?
要不要來證明 你對我的愛
Feels so good, I'm falling free
感覺真好 彷彿自由落體
I've been patient, I've been perfect
我耐心等待 保持最好狀態
Promise I will make it worth it
答應你 絕對會讓今晚值回票價
If you prove your love for me
只要你能向我 證明你的愛

If you only knew
你得知道
Every time I get a little taste of it, I die
每次只要淺嚐愛的味道 我就飄飄欲仙
You could only see
你能看到
And when the moment is so sweet that I could cry
這個時刻如此美好 讓我感動落淚
Give me the kiss of life
快給我一個吻 賦予我生命

Kiss of life, all night dancing
生命之吻 徹夜熱舞
Free your mind, pay attention
解放心靈 不要分心
Keep your eyes on my lips
看好我的性感雙唇
Sweet sugar highs
帶給你甜美快感
Give me the kiss of life
快給我一個吻 賦予我生命

 

Come on, baby
快來吧寶貝
You know what to do
你知道該怎麼做
Give me thе kiss of life
快給我一個吻 賦予我生命

Has anybody ever told you?
有沒有人和你說過
Your kissеs, delicious
你的吻 如此甜美
Give me the kiss of life
快給我一個吻 賦予我生命

Cherry syrup on my tongue
彷彿櫻桃糖漿 在我的舌尖
How about a little fun?
要不要來找點樂子
I make it higher, baby
讓場面更加火熱 寶貝
I make it wilder, baby
讓激吻更加狂野 寶貝
I make it hot, hot, hot, hot, hot, hot, hot
如此 火熱

I've been patient, I've been perfect
我耐心等待 保持最好狀態
Promise I will make it worth it
答應你 絕對會讓今晚值回票價
If you prove your love for me
只要你能向我 證明你的愛

If you only knew
你得知道
Every time I get a little taste of it, I just want a little more
每當我淺嚐你的吻 我就想要再更多
You could only see
你能看到
Don't know how you do it but you're made for it, my heart's like
不知你施了甚麼魔法 但你讓我的心怦怦亂跳
Give me the kiss of life (Kisses)
快給我一個吻 賦予我生命

Oh, kisses, all night
激吻 徹夜
Give me the kiss of life (Kisses)
快給我一個吻 賦予我生命
Kisses, come on, baby
吻我吧寶貝
Kisses, all night
激吻 徹夜
Give me the kiss of life
快給我一個吻 賦予我生命

Kiss of life, all night dancing
生命之吻 徹夜熱舞
Free your mind, pay attention
解放心靈 不要分心
Keep your eyes on my lips
看好我的性感雙唇
Sweet sugar highs
帶給你甜美快感
Give me the kiss of life
快給我一個吻 賦予我生命

Kiss of life, all night dancing
生命之吻 徹夜熱舞
Free your mind, pay attention
解放心靈 不要分心
Keep your eyes on my lips
看好我的性感雙唇
Sweet sugar highs
帶給你甜美快感
Give me the kiss of life
快給我一個吻 賦予我生命


 


2021/12/15 翻譯 by 日出
若有翻譯錯誤歡迎在下面留言更正

 

喜歡西洋音樂或我的翻譯別忘了追蹤我的Facebook粉專和Instagram(@sunrise_western):

arrow
arrow

    日出西方OuO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()