close

阿基師下禮拜要發新專ALICIA啦!上次的主打Underdog大受好評,也許這次的專輯會走歡快的R&B風格

Underdog本人也有翻譯歡迎去複習(

 


All I, all I ever wanted was a dollar and a chance
我只想要一些錢 和再一次機會
Find, find what I'm made of, alright
想找到我的本質

Coming, coming from the bottom, better learn how to dance
若你來自底層 最好學會隨著生命舞動
Find, find what you're made of, alright
找回你的本質

Feel like my love is wasting, every day, yeah
感覺我的愛 正逐漸流失 每一天
Get so damn tired of chasing, every day, yeah
好厭倦追逐著一切 每一天
And now it's you I'm missing, every day, yeah
現在我正想念著你 每一天
Every day, yeah, every day
每一天 每一天

So can we talk for a minute, stop for a minute
所以我們可否停下腳步 稍微聊聊
All I wanna do is you
我最想要的就是你
Oh can we touch for a second, be us for a second
我們可否短暫碰觸 擁有彼此
Don't matter what I give it to
不管我需要付出多少
My love looks better on you
我的愛有你更美麗
My love looks better on you
我的愛有你更美麗
Promise you baby
向你保證 寶貝
Promise you baby
向你保證 寶貝

Hold up, all I, all I ever wanted
等等 我最想要的是
Was a city and some keys
整座城市和 幾把鑰匙
Run, run through the street now, alright
奔跑穿越過大街

And now it's you I'm missing every day, yeah
我現在好想你 每一天
Every day, yeah, every day
每一天都好想你

So can we talk for a minute, stop for a minute
所以我們可否停下腳步 稍微聊聊
All I wanna do is you
我最想要的就是你
Oh can we touch for a second, be us for a second
我們可否短暫碰觸 擁有彼此
Don't matter what I give it to
不管我需要付出多少
My love looks better on you
我的愛有你更美麗
My love looks better on you
我的愛有你更美麗
Promise you baby
向你保證 寶貝

You're all I ever wanted, you're all I ever wanted
我只想要你 我只想要你
So can we talk for a minute, just stop for a minute
所以我們可否停下腳步 只需稍微聊聊
Cause all I wanna do is you
因為我最想要的就是你

Promise you baby
向你保證 寶貝

My love looks better on you
我的愛有你更美麗
Promise you baby
向你保證 寶貝

 

 


翻譯 by 日出 2020/09/11
若有翻譯錯誤歡迎在下面更正

 

喜歡西洋音樂或我的翻譯別忘了追蹤我的Facebook粉專和Instagram(@sunrise_western):

arrow
arrow

    日出西方OuO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()