close

人氣新人(現在還算新人ㄇ)Ava Max出新專輯Heaven & Hell啦,本專頁不意外又要來翻譯全專騙流量了(咦)

這次的專輯不但收錄了Kings & Queens、Salt、OMG What's Happening等今年的新歌外,人氣舊歌Sweet But Psycho和So Am I也有收錄喔,非常環保

 

 


Wrap me in designer sheets and trace along this frame
用設計圖包裝我 沿著畫框找尋我
Ask me why they used to say that trouble was my name
問問你是否知道 我的綽號就是大麻煩
I've been playing a fool since I stepped into the game
自從我加入遊戲戰局 我就不斷裝作不知情
Tell me I'm like Heaven, take the good Lord's name in vain
告訴我 我就像是天堂般的存在 冒充上帝之名

But when I play my cards, keep 'em close to my chest
但當我打出我的手牌 緊貼我的胸膛
Never fall in love, everybody loses the bet
我從未墜入愛河 大家都輸得一蹋糊塗
But underneath, I just need to forget
在衣料之下 我需要忘卻煩惱
So come and get me undressed
所以快來 退去我的包裝

Well, you can take off all my clothes
你可以脫去我的衣服
And never see me naked
卻不正眼看我的裸身
See me for real
好好看我
If you don't know my heart
如果你不懂我的心
You're never gonna break it, baby
你就不會傷了我的感情
Tell me if it's safe to bare my soul
如果我賭上我的靈魂 是否安全
I wanna show you my deepest secrets
想讓你看看 我深處的所有秘密
I think I'm ready to be exposed
我準備好展露自己
I want you watching me
我想要你看著我
When you take off all my clothes
當你脫去我所有衣物
And really see me naked
看看我的裸身
See me for real
好好看我

If I let you leave the light on and I drop my guard
如果我讓你打開燈 讓我卸下我的心防
Promise that you'll see me for my truth and not my scars
向我保證 你會看著我的真實面 而不是我的傷疤

But when I play my cards, keep 'em close to my chest
但當我打出我的手牌 緊貼我的胸膛
Never fall in love, everybody loses the bet
我從未墜入愛河 大家都輸得一蹋糊塗
But underneath, I just need to forget
在衣料之下 我需要忘卻煩惱
So come and get me undressed
所以快來 退去我的包裝

Well, you can take off all my clothes
你可以脫去我的衣服
And never see me naked
卻不正眼看我的裸身
See me for real
好好看我
If you don't know my heart
如果你不懂我的心
You're never gonna break it, baby
你就不會傷了我的感情
Tell me if it's safe to bare my soul
如果我賭上我的靈魂 是否安全
I wanna show you my deepest secrets
想讓你看看 我深處的所有秘密
I think I'm ready to be exposed
我準備好展露自己
I want you watching me
我想要你看著我
When you take off all my clothes
當你脫去我所有衣物
And really see me naked
看看我的裸身
See me for real
好好看我

If I keep my distance, I can't connect with you
若我保持距離 我就無法和你連結
Lay my head on your chest and just surrender
倒入你懷裡 並投降
Just surrender to you
向你投降

Well, you can take off all my clothes
你可以脫去我的衣服
And never see me naked
卻不正眼看我的裸身
See me for real
好好看我
If you don't know my heart
如果你不懂我的心
You're never gonna break it, baby
你就不會傷了我的感情
Tell me if it's safe to bare my soul
如果我賭上我的靈魂 是否安全
I wanna show you my deepest secrets
想讓你看看 我深處的所有秘密
I think I'm ready to be exposed
我準備好展露自己
I want you watching me
我想要你看著我
When you take off all my clothes
當你脫去我所有衣物
And really see me naked
看看我的裸身
See me for real
好好看我

 


翻譯 by 日出 2020/09/18
若有翻譯錯誤歡迎在下面留言

 

喜歡西洋音樂或我的翻譯別忘了追蹤我的Facebook粉專和Instagram(@sunrise_western):

arrow
arrow

    日出西方OuO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()